Klanten beoordelen ons met een 8.5

275 beoordelingen

Terug naar blogs

Arrenslee tocht in Oostenrijk

Vroeger dacht ik dat rijden in een arrenslee door de sneeuw alleen in films gebeurde, totdat wij zelf naar Oostenrijk toe gingen. Wij (mijn vriend en ik) zijn beide geen romanticussen, maar na een dag op de piste te zijn geweest leek het ons een erg leuk idee om met een arrenslee mee te gaan.  Voor de slee stonden twee (best wel) grote paarden die de kar voortrokken terwijl wij in de tussentijd ingepakt in de warme dekens onze ogen uitkeken. Op de piste ga je zo hard en heb je eigenlijk weinig tijd om rond te kijken en te ontspannen. Om ons heen was alles prachtig besneeuwd en in de verte was de lucht zo mooi helder blauw, het was zo relaxed en rustgevend. Gewoon via een besneeuwde weg naar een ander dorp om daar een hapje te eten en vervolgens weer terug te gaan naar het hotel.

Megan

25 Jan. 2020

Curling

Langlaufen

IJsklimmen

Snowbiken

Sneeuwscooter tocht

Husky tocht in Zweden

Canyoning

Sneeuwschoen wandelen

Cookies on Snowbreaks
We and third-parties use cookies on our website. We use cookies for statistical, preferences and marketing purposes. Google Analytics cookies are anonymized. Your preference can be changed by clicking 'Change options'. By clicking 'Accept' you accept the use of all cookies as described in our privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.