Klanten beoordelen ons met een 8.5

275 beoordelingen

Terug naar blogs

Sneeuwscooter tocht

In Nederland heb ik wel eens vaker scooter gereden dus ik dacht in Oostenrijk: ‘waarom niet over de sneeuw? We besloten na een middagje geskied te hebben een sneeuwscooter te huren als afsluiting van de actieve dag in de sneeuw. Nadat we de papieren ondertekend hadden en we onszelf hadden ingepakt met warme kleren kregen we een korte uitleg over het geven van gas, het remmen en extra tips. We waren klaar voor vertrek op de sneeuwscooter!

We hadden afgesproken dat we in duo’s samen op een sneeuwscooter zouden gaan, dan kun je toch meer om je heen kijken. Want, wat is Oostenrijk toch mooi! Hoe harder we gaan hoe meer kippenvel ik krijg. We vliegen over de sneeuw tussen de bomen en bergen door. Crossen over de sneeuw totdat je in de verte de zon onder ziet gaan. Wat-een-ervaring.

 

 

 

Joep

2 mrt. 2020

Curling

Langlaufen

IJsklimmen

Snowbiken

Sneeuwscooter tocht

Husky tocht in Zweden

Canyoning

Sneeuwschoen wandelen

Cookies on Snowbreaks
We and third-parties use cookies on our website. We use cookies for statistical, preferences and marketing purposes. Google Analytics cookies are anonymized. Your preference can be changed by clicking 'Change options'. By clicking 'Accept' you accept the use of all cookies as described in our privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.