Klanten beoordelen ons met een 9

210 beoordelingen

Je bent hier: Home Snowbreaks Covid 19 Maatregelen

Covid-19 Maatregelen

Over ons coronabeleid

De zomer is begonnen en we zijn al met plezier vooruit aan het kijken naar de winter 2021-2022! De tijd om uw wintersportreis te plannen. Helaas hebben we nog steeds te maken met onzekerheid rondom covid-19.

  • Kan de reis doorgaan?
  • Hoe kan de reis doorgaan?
  • Wat als de reis niet door kan gaan of je het zelf niet zien zitten om te gaan?

Om antwoord te geven op deze vragen hebben we hieronder per soort reis uitgewerkt hoe Snowbreaks deze winter om gaat met deze situaties.

Voor wintersportseizoen 2021-2022 gelden er i.v.m. Covid-19 aangepaste voorwaarden voor onze wintersportreizen.

Gezinsreizen: Klik hier voor de aangepaste voorwaarden voor de gezinsreizen.

Bedrijven & Scholen: Klik hier voor de aangepaste voorwaarden voor bedrijven en scholen.

Curling

Langlaufen

IJsklimmen

Snowbiken

Sneeuwscooter tocht

Husky tocht in Zweden

Canyoning

Sneeuwschoen wandelen

Cookies on Snowbreaks
We and third-parties use cookies on our website. We use cookies for statistical, preferences and marketing purposes. Google Analytics cookies are anonymized. Your preference can be changed by clicking 'Change options'. By clicking 'Accept' you accept the use of all cookies as described in our privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.